Jag håller fortfarande nollan!

Det är sant, jag håller fortfarande nollan angående omtentor! Fick idag reda på att jag klarade tentan i systematisk botanik. Trodde faktiskt att detta skulle bli min första omtenta. Motivationen till att plugga var typ noll och kursen var allt annat än intressant. Skönt att veta att jag slipper plugga till den igen. Nu kan jag verkligen ta paus från alla tankar som har med pluggande att göra och börja ladda om batterierna ordentligt.
 
Idag var det upp tidigt igen för ännu en dag på Absolut! Går inte att förklara känslan av att gå in där! Jag kan knappt vänta på hur det kommer vara på labbet! Är så himla spänd! Dessutom fick jag sommarpresent av Absolut idag. Det löna sig att börja jobba tidigare än övriga sommarjobbare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0