Almost done!

Snart är det sommar, snart är det paus, snart är det över! Jag är bäst och klarar detta, precis som jag klarat allt annat. De orden är det jag repeterat i mitt huvud de senaste dagarna. Jag kan inte fatta att det är juni. Jag kan inte fatta att i övermorgon har jag min sista tenta för terminen. Jag kan inte fatta att jag snart gått två år på högskolan. Jag fattar inte något just nu. Vad hände med tiden?
 
I vilket fall som helst så ber jag återigen om ursäkt för att jag gått i ide under tentapluggandet, men ni är väl vana vid detta laget? Dessutom tror jag ni alla hellre låter mig klara allt i skolan än att ni vill jag skriver här. Det händer ändå inte så mycket under dessa dagarna mer än att jag går under jorden och äter, sover, sitter med min bok dygnet runt. Idag kändes det oförskämt bra när det gällde pluggandet. Trots detta får ni hålla tummarna för mig imorn och i övermorgon!
 
Nu gäller det, nu kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0