Världens bästa onsdag!

Har ni någongång varit med om att trots att ni gick och la er sent, så vaknar ni pigg halv sju på morgonen ? Det var en sån dag för mig idag. Händer detta brukar jag ligga kvar och gosa i sängen, men idag gjorde jag något helt annat. Jag gick upp och direkt ner till tvättstugan och satte på två maskiner. Har tvättat all min smutstvätt och emellan tvättmaskinerna städade jag lägenheten. Känner mig riktigt jävla grym måste jag säga!
 
Nu sitter jag och äter i soffan och äter innan jag ska göra mig i ordning för jobb! Sen kanske ni vill veta varför det är världens bästa onsdag? Det är det för att jag har fått så mycket gjort, mår super, fick min lönespecifikatioch det är bara två dagar till fredag. Längtar till fredag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0