Spärrat min första order!

Jag vet att nu var det riktigt länge sedan jag skrev något här, men tiden har inte funnits! Det är sommar och händer saker hela tiden samtidigt som jag ska jobba. De två veckorna som varit har jag jobbat 06.00-14.30 och där efter har jag träffat vänner eller sovit. Denna veckan och nästa vecka kommer jag jobba eftermiddagsskiftet, alltså 14.15-23.00 och hoppas att jag i alla fall någon dag kan hitta tid att skriva lite på förmiddagen.
 
Nu över till rubriken. Det är faktiskt sant att jag hittat första riktigt stora felet på en order denna veckan. Etiketten var fel på alla flaskor som producerats och därför spärras hela ordern och skall slockas (spriten ska hällas ut). Det känns ändå konstigt att jag har sån makt på jobb, men rätt ska vara rätt!
 
Det har hänt så mycket det senaste veckorna så jag vet inte vart jag ska börja! Jag älskar verkligen att jobba på Absolut. Det är så himla kul och jag får göra så mycket olika grejer. Dock är det ytterst lite tråkigt att jobba eftermiddag, för det finns inte riktigt lika mycket att göra!
 
Något annat som hänt är att min syster har gift sig. Blev ett mega fint bröllop i hamnen i Råå. Allt gick enligt planerna och alla vara glada och nöjda.
 
Nu ska jag lägga mig i solen innan jag ska göra mig i ordning inför jobb!
 
Herr och Fru Jägerfall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0