Första riktiga dagen på laboratoriet!

Innan jag börjar skriva om hur kanonbra min dag har varit så börjar jag med att be om ursäkt för att jag skriver så sällan. Inte för att jag direkt brukar skriva flera inlägg om dagen, men jag brukar nog skriva fler än ett inlägg i veckan. Jag har helt enkelt haft tidsbrist, vilket är positivt och negativt. Jag jobbar ju hela dagarna och på kvällarna finns det roligare saker att göra än sitta vid datorn.
 
Nu över till min dag. Idag var det första riktiga dagen på laboratioriet. Klockan ringde 04.50 och jag var på jobb dryga timmen efter det. Dagen har gått så fort och allt har varit så otroligt kul. Jag har skrivit som en jude, så jag ska ha anteckningar över allt jag ska göra. Jag har bokstavligt varit som en svamp, bara sugit upp allt som min handledare sagt. Även om jag är trött nu så är jag så himla nöjd. Det känns så jävla bra!
 
Tur kaffe finns!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0