Gott nytt år i efterskott!

Det känns som 2013 kommer bli ett kanon år. Vet inte riktigt varför men det känns bara så. Det är i för sig tur att de känns så och inte på andra hållet!
 
Nyår tillbringade jag och Joakim med Johan, Ylva, Pauline, Ellen och Daniel i en lite fin stuga vid Lönnhult! Det var Ylvas föräldrars stuga och man kan inte annat än tacka att vi fick vara där. Vi hade delat upp matuppgifterna och jag och Joakim (mest jag) fick stå för efterrätten, vit chokladmousse med bär blev det. Supergod mat och härliga människor, kvällen kunde inte bli mer perfekt. Vi sov över i stugan och kom hem igår, lite lagom trötta.
 
Annars så är livet jävligt gött! Lägenheten är som den ska och allt fungerar. Kaffemaskinen är på plats och vi har till och med köpt ett lite avlastningsbord för att kunna ställa den på något. Kaffet blir kanon bra! Jag har även invigt min glassmaskin. Första glassen som gjordes var jordgubbsglass och den blev så himla god att jag knappt kan vänta tills jag gör glass igen! Tack för den julklappen syster, bror och Alexander!
 
Idag har jag och Johanna skrivit och finlirat på våra preliminära projektrapporter och har nu lämnat in dem för rättning. Så nu ska jag lägga mig på sovan och bara känna mig jävligt nöjd!
 
Från höger till vänster: Ellen, Ylva, Daniel, Joakim, Pauline och Johan!

Ellen med efterrätten!
 
En raket!
 
Jag och Joakim vid tolvslaget!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0