Clara är i k-town!

Igår kom Clara hit och kommer vara här tills i eftermiddag! Verkligen trevligt att hon kom hit och vi hade mycket att ta igen. Igår blev det först mycket pratande och sen fix innan det blev fest hos Isabella. Så himla roligt att mina Kristianstad kompisar får träffa mina Lomma-Lund kompisar, och framförallt att de verkar klicka så bra!
 
Tyvärr blev det ingen utgång igår, då vi stannade länge hos Bella och de inte kändes så lönt att ställa oss i kö till något uteställe. Köerna var långa och kändes inte värt pengarna. Därför beslöt vi oss för att åka hem till lägenheten igen och dricka kaffe och prata ytterliggare.
 
Just nu sitter jag och Clara och tittar på Junior Masterchef Australia. Det är helt sjukt, barn mellan 8 och 13 år som lagar mat som inte ens jag skulle kunna drömma om att laga. Vi sitter typ och gapar så impade vi är! Fatta hur duktiga de är för att vara så unga. Jag kunde knappt göra havregrynsgröt när jag var så gammal som vissa av dem där, och de gör helstekt kyckling i ugnen med olika marinad och grejer! Sjukt immponerad, jag måste öva på min matlagning lite mer!
 
Från gårdagen då vi spela twister hos Bella!
 
 
Lite sega tjejer så dagen efter!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilsis

Wohoo! Underbart var det!! Puss!<3

Svar: ;) <3
kristinaskristianstad.blogg.se

2013-01-26 @ 20:24:12
Postat av: Lilsis

Wohoo! Underbart var det!! Puss!<3

Svar: Det var supertrevligt! <3
kristinaskristianstad.blogg.se

2013-01-26 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0