Våren har kommit!

Jag hoppas verkligen solen och våren är här för att stanna denna gången. Låt all snö försvinna och låt solen vara kvar. Jag har till och med sett snödroppar!  Dessutom så var jag och Ellen ute och gick en lång runda idag, och sen satt vi och åt lite lunch på balkongen. Helt vindstilla och inte ett moln på himlen. Det är såna här dagar som får att man en att längta till sommaren!
 
Förövrigt idag så har jag tvätta, dock inte i tvättstugan i mitt hus, utan i ett av de andra husen. Tvättstugan i mitt hus renoveras fortfarande, ska vara klar den 17 mars tror jag. Så förhoppningsvis nästa tvättning får jag inviga den!
 
Något annat jag måste berätta är att igår simmade jag och Isabelle på badet. Vi simma på riktigt, ett riktigt träningspass! På cirka 45 min simmade vi 1700 meter. Det var sjukt roligt, men det märks att de var över 1,5 år sen jag simmade något liknande. Vi har sagt att vi ska försöka simma varje tisdag. Fortsättning följer på den punkten.
 
Nu ska jag ut i skolan och bara gosa mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0