Intervju med Högskoleverket!

Idag var det intervju med högskoleverket. Det är så att de utvärderar alla utbildningar och ett moment av den utvärderingen är att tala med eleverna som går utbildningen. Jag och tre andra på biologiprogrammet satt därför idag i ett konferensrum på skolan med värsta tvn och webcam-utrustningen och hade via internet en konversation med människor på högskoleverkat och inom de områden vi läser. Antagligen gick det bra, vi skulle mest säga vad vi tyckte om skolan och utbildningen.
 
Gårdagen var super, fick jättemycket gjort och som ni kanske har sett kom tjejkompisar till mig på semmelkväll.
 
Nu blir det återigen till pluggandet, får se om jag orkar någon timme till (har redan suttit och pluggat 6 timmar idag).
 
En av mina semmel-cupcakes från igår. MUMS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0