Hektisk gårdag!

Igår hände så himla mycket så jag vet inte var jag ska börja. Huvudsaken är i alla fall att jag hann med allt jag ville och lite där till. Det som var roligast var att jag, Rebecca och Sandra beslöt oss för att äta pizza på Katrins pizzeria. Efter att vi hade försökt få ihop det någon helg under ett halvår och inte lyckats, insåg vi att en vardag fungera nog bättre och igår blev det äntligen av. Det var så himla trevligt och vi insåg att vi borde träffas oftare utanför skola och fester. Vi satt och skratta och prata i nästan 3 timmar på pizzerian, undra om personalen var trött på att höra oss? Förövrigt såg gårdagens schema ut såhär:
 
07.00 Dags att vakna och frukost
08.30-12.00 Föreläsning
12.00-13.00 Lunch och diskutera inför intervju med Högskoleverket 
13.00-14.00 Laborationsdiskussion
14.00-16.30 Skriva laborationsrapport
17.15-18.05 Step-pass på Actic
18.30-21.15 Pizza med Rebecca och Sandra
21.15-22.00 Packa inför resan till sydvästra Skåne idag
22.00 Dags att sova
 
Nu måste jag fixa lite med packningen och allt innan min föreläsning. För direkt efter föreläsningen blir det mot mamma och pappa i Lomma. Helgens schema innehåller bland annat: klippa lillebror, fira pappa, dop, middag med Joakims pappa och respektive, samt simträna med mitt barnvaktsbarn Mika och såklart jobba på söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0