21 Augusti

Ni vet den där lilla klumpen man kan ha i magen ibland? Jag tycker det största problemet med den är att tolka vad den betyder. Har jag glömt något, är det något jag ska göra idag, har jag ätit något dåligt, är jag mätt, är jag hungrig, är jag stressad, mår jag illa eller behöver jag bara bajsa? Klumpen kommer på en sekund och kan försvinna lika snabbt. 
 
I natt vakna jag precis av en sådan klump i magen, dock mådde jag mest illa. Jag har ingen aning om jag ätit något dåligt eller om det var något annat. Jag är känd för att helst vilja göra så mycket som möjligt med dagarna, och tar sällan en dag till att bara ligga i sängen. Så med tanke på klumpen har jag bestämt mig för att idag ska jag ligga i sängen hela dagen och se tv eller ha datorn i knäet. Kanske får jag resa mig upp för att gå på toa och göra något att äta, men bortsätt från det blir det bara att vila idag. Jag har faktiskt semester!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0