Trött tjej!

Jag trodde jag var duktig i sommar som i princip alltid gick upp vid klockan nio på morgonen. Skillnaden mellan klockan halv åtta och nio var större än jag trodde. Sen har hjärnan jobbat ganska hårt de senaste dagarna, men allt känns bra ändå! Allt man lärde sig innan sommaren har i alla fall inte försvunnit.
 
Igår var det först möte på jobb då styrelsen och cheferna berömde vårt jobb under våren. Alla mål hade vi klarat med fina marginaler. Är ändå lite taggad på att jobba igen!
 
Imorgon är jag ledig, blir tvätta städa och lite smått och gott. Ska försöka att kolla igenom anteckningar och liknade från föreläsningarna hittills. Vill ju inte vara back redan efter första veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0