Hälsningar från ett soligt Kristianstad!

I flera dagar nu har det varit fint väder, i alla fall för mesta dels. Jag hoppas på att hösten fortsätter i detta mönster.
 
Helgens äventyr blev kanon. I fredags gick jag och Joakim på Steakhouse i Kristianstad och sen på bio och såg Hamilton 2. Maten var super och filmen var över mina förväntningar. Tycker nog att 2an var bättre än 1an.
 
I Lördags var familjen och mormor och morfar här och åt mat och trevligt. Vill återigen tacka för de fina presenterna och för att ni alla kom!
 
Söndagen började jag med att jobba min första dagen sen sommaruppehållet på badet. Var verkligen kul att vara tillbaka i bassängen och i badhusmiljön. Sen var det såklart kul att träffa alla igen. Det gäller inte bara badhuset utan skolan för den delen oxå.
 
På tal om skolan så rullar allt på som vanligt. Har inga större nyheter när det gäller den punkten, har hittills inte hänt så mycket.
 
En bild på min älskade när vi var på steakhouse! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0