Nu tar jag helg!

Efter mycket plugg i skolan och efter skolan denna veckan så tar jag helg nu. Inget schemalagt imorn så ska passa på att njuta av dagen med min älskade Joakim. Det blir lite ärenden i stan och annat som står på schema för oss imorn!
 
Imorn händer även massa annat. Först kommer tjejkompisar från lomma hit och så ska vi äta mysig middag, sen så kommer vänner i Kristianstad hit närmae halv nio och de blir förfest innan utgång! Det är ju både löning och Csn som kommer in på studenternas/arbetarnas konton imorn!
 
Om vi ska prata om vad som har hänt den senaste tiden så har det inte hänt allt för mycket förutom plugg i skolan. Dock något kul att nämna var att jag och Pauline hade en mysig kväll i måndags och åt hemmagjord räksoppa!
 
Något annat trevligt är att jocke har gjort kladdkaka till oss idag, ska iväg och äta den nu!
 
Pauline i måndags! <3
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0