Kladdkakans dag!

Detta måste vara en av mina favoritdagar, den 7 nov, dagen då man får baka kladdkaka oavsett om det är vardag eller helg! Jocke är iväg och köper vanlijglass medan jag håller koll på ugnen, är bara några min kvar tills den är färdig!
 
Annars så är allt bra med mig. Helgen var super och jag hann med så mycket. Träffade Bella, Maria och Nico! Sen såklart även grannarna och familjen. Även Jockes mamma och respektive, samr Jockes pappa med respektive. Det var helt enkelt en kanon helg.
 
I måndags började allvaret i tentaplugget. Knappt så jag fattar att jag ens orkar lägga energi på att skriva detta inlägget, men det är för er skull jag gör det. Ni brukar inte direkt höra mycket av mig under tentaveckorna. Fråga Pauline, enligt henne går jag i ide veckan innan tentan och man ska vara glad att man ens får höra något lite av mig. Ni alla får helt enkelt gilla läget! Min taktik har fungerat åtta tentor så jag vågar inget annat!
 
Men nu blir det kaka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0