Julbak!

 
Idag har jag och Joakim bakat lussebullar och knäck, himla mysigt och gott. Hela lägenheten luktar fortfarande lussebullar. 
 
Bortsett från bakandet så har det inte hänt mycket idag. I helgen hände dock en del. Fredagen var kanontrevlig och lördagen tillbringa jag mest i sängen och åt pizza med Palle och Johan. Söndagen var jag mest på jobb och på kvällen träffa jag Dessan och såg på film. En mycket lyckad helg, dock måste jag tillägga att den hade varit ännu bättre om Jocke varit med. Är tråkigt att han jobbar varenda helg, men vi ser till att få det att fungera ändå. Det är huvudsaken! Älskar dig Joakim!
 
Morgondagen ser jag framemot av två anledningar:
1. Jag och Jocke ska gå i stan och köpa julklappar samt växla pengar inför Gran Canaria!
2. Jag får testa Philadelphia Marabou som Jocke hade köpt till mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0