Vårtecken i Kristianstad

Överallt blommar snödroppar och massa vårblommor! Man blir så glad!!!! Inte så mycket sol dock, men varmare än på länge!

Förövrig så blir det Lomma till helgen, jag och Joakim åker direkt efter jag slutat skolan! Ska bli mysigt att komma hem till mamma, pappa och min lillebror! Även ännu ett grattis till honom via bloggen, fyllde år i tisdags! Mamma och pappa, om ni läser detta är jag sjukt sugen på att bowla i morgon eller lördag! Kanske göra det hela familjen?

Den senaste tiden har jag även umgåtts mycket med Palle och sett Disney med Dessan! Palle och jag hade himla myskväll i måndags och i tisdags såg jag och Dessan Snövit, Törnrosa och Skattkammarplaneten som disneyklassiker. Nu har vi ändå betat av typ 10 st tror jag!

Fysikaliska kemin fungerar helt okej, Bengt är lite vimsig som vanligt men efter att ha haft honom i typ 3 månader i andra kurser så har man lärt sig hur man ska tänka när han pratar samt när man ska lyssna!

Jag och Joakim var ute och gick i delar av Kristianstad vi inte gått i innan, var lite spännade och mycket skönare nu när det är lite varmare och roligare natur, längt dock till våren när träden har lite mer löv på sig!

Nu blir det att fixa mat!


Vårtecken i Kristianstad!

Vårtecken i Kristianstad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0