Tentavecka!

Tenta fredag så detta lär bli det enda jag skriver innan det. Resten av veckan kommer jag troligtvis bo på skolan och plugga 9.00-18.00! Allt känns helt okej just nu, men vi får se hur det känns på fredag.

 

I helgen hände det en hel del, på fredagen var det överraskningsfest för Emy. Superkul att träffa alla människor som jag inte träffat den senaste tiden, blev mycket prat och en hel del att ta igen. Otroligt vad mycket jag har missat egentligen. På lördagen var det dop för Joakims extrasysters barn, väldigt fint och trevligt. Tårtorna var hur fina som helst och smakade minst lika gott som de såg ut att göra! Lördagkväll var det tjejmiddag för Bella som fyllde år och även den kvällen var det mycket snack, tror inte det var tyst en enda sekund.

 

Söndagen var det jobb som vanligt till 16.00, men kvällen var helt annorlund. Vi hade after work, där notan satts upp på KSLS, Kristianstad sim- och livräddningssällskap. Steakhouse i Kristiandstad lever verkligen upp till alla goda rykten, maten var jättegod och lika så efterrätten. Chefen höll ett jättefint tacktal för våra insatser det senaste året och det var trevligt att få lära känna alla arbetskollegor lite bättre.

 

Tårtorna på dopet!

 

Lilla Gabriel som döptes!

 

Kollegorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0