Sommaren är igång!

VG på sista tentan för detta läsåret, gud så skönt! Trodde verkligen inte att det skulle bli ännu ett VG. Tentan kändes bra men inte som ett VG, dessutom hade jag bara 4 stycken fel. Så himla stolt jag blir över mig själv. Ska vi summera det första läsåret så har det varit hårt, men även mycket glädje. Jag älskar att träffa nya människor och har hunnit med så mycket. Inte bara skolan utan vänner, jobbet på badet, familjen i söder och mycket där till. Jag har inte behövt göra en enda omtenta och alla inlämningar/redovisningar har blivit godkända. Av alla sju tentor jag haft så har jag fått 5 VG och 2 G. Detta resulterar i att jag fått VG i 4 av 6 kurser. Jag har även fått upp ögon att jag nog är bättre i kemi än jag trodde. Fått VG i alla kemikurserna och innan varje tenta har det känts som om att jag inte kunnat det. Får försöka ta med mig detta till hösten!

I morgon jobbar jag sista gången på badet för denna terminen, sen är det uppehåll till hösten. Under sommaren kommer jag jobba på Statoil i Bjärred till den 26 juni och sedan är det 4-5 ggr i veckan som jag kommer jobba på Saltsjöbadenskiosk i Bjärred resten av sommaren. Ska bli så himla kul att få göra lite annat än plugga plus att kommer närmare vänner och familjen. Jag kommer dock sakna alla vänner här i Kristianstad, men jag har ett sommarkort som kommer ta mig till er med jämna mellanrum.

Bloggen kommer jag försöka att uppdatera med jämna mellanrum. Men nu ska jag ner och hämta tvätten innan Palle kommer hit!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0