Love is in the air!

Glad alla hjärtans dag på er alla! Hoppas er dag har varit super med massa kärlek! Jag och Jocke satte klockan lite extra tidigt så vi kunde äta frukost på sängen och ta det lugnt. Jag fick massa choklad av honom i present, både maraboo hjärtan och lindor! Så himla gulligt! Sen så åt vi mycket god mat ikväll, tikka masala med nudlar! MUMS

För övrig så har mår jag bra förutom att jag halka på trappan vid Palle häromdagen så knäet blev helt svullet och grejer. Nu mår knäet betydligt bättre, bara lite blått!

Annars så har det inte hänt så mycket. Joakim hade grabbkväll i lördags och Björn kom hit, så jag var och hade girlsnight hos Palle med melodifestivalen och glass. Mycket trevligt, och vi en jättegod ny glass! Sia har lanserat en ny glass som hette Kladdkaka! Gudomligt god vad den!

I veckan som kommer så är det inte så mycket planerat, blir en del plugg samt Disneykväll med Dessan på fredag. Hade man haft sportlov så hade jag ju åkt till Österrike med familjen på fredag. Tyvärr har man inte det på Högskola, lite tråkigt. Hade varit kul att åka skidor i en vecka!

Nu blir det tv och ta det lugnt! Kärlek till er alla!


Knäet idag, betydligt bättre än innan och inte alls svullet!


Tikka masala!


KÄRLEK!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt knä. Hoppas att det snart är helt bra.

Kram

2012-02-16 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0