Tiden flyger iväg

Jag kan inte fatta att det snart är jul! Tiden har gått så himla snabbt de senaste två veckorna. Jag antar att det beror på att jag har haft så mycket att hinna med skolan innan imorn. För vad händer imorn? Imorn åker jag och tio andra till Gran Canaria! Jag tror jag har skrivit om att jag ska åka med Jocke, Jockes mamma och sambo med alla systrarna och deras respektive till Gran Canaria. Så imorn/inatt åker vi, en vecka i solen. Detta är anledningarna till att jag inte skrivit så mycket det senaste två veckorna. Ber om ursäkt för det men har prioriterat skolan och julklappshandlandet, så jag kan njuta lite när jag är iväg oxå! 
 
Sedan jag senast skrev har jag skrivit tre laborationrapporter, var av två var på 12 sidor och en på 4 sidor. Jag har även skrivit ett av två projektarbeten som ska skrivas under julledigheten och handlat alla julklappar utom en. Nu känns det som jag kan ta ledigt och njuta av semestern! Är faktiskt lite stolt över mig själv! 
 
Nu ska jag chilla på soffan och njuta av en kopp kaffe. Vi hörs kanske när jag är iväg, annars när jag kommit hem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0