Hej mitt vinterland!

På ett dygn har det nästan snöat 2 dm i Kristianstad, men gud vad fint det är. Idag har det snöat konstant, från jag startade jobba strax efter åtta tills nu. Det är vitt överallt! Så fiiiiiint. Jag gillar snö, hellre snö än regn!
 
Bortsett från snön så har jag blivit lite förkyld, men det går nog över snart. Det måste gå över snart för jag har ingen tid att lägga på att vara sjuk. Måste handla julklappar, skriva arbeten i skolan, laborerar osv. innan den 15 dec. För då är det Gran Canaria som gäller. Längtar! Det blev dock lite dubbelmoral i detta inlägg då jag älskar snö men ändå ska åka till värmen, hahaha!
 
Något annat kul att berätta var att igår hade jag och några från den kurs jag läser julbak tilsammans och julpyntade samt lyssnade på julmusik. Det var mycket trevlig. Det var dessutom mitt under detta som snön började falla.
 
Allt detta snacka om snö gjorde mig sugen på glass, tror jag ska ta lite nu. Fråga inte hur jag koppla ihop det för det vet jag knappt själv...
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Halloj! Det har snöat och snöar just i Lomma(/Malmö också. Det är nog någon +grad nu så det är lite slabb, men de har lovat kallare. Sitter just nu på vårt kontor i Malmö.
Kram

Svar: Det har varit lite slabb här oxå, men nu är det mycket fin snö igen! KRAM
kristinaskristianstad.blogg.se

2012-12-04 @ 08:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0