Helt död!

Kom precis hem från Actic och är helt död! Seriöst hon tränaren döda oss, så himla skönt. Dock hade jag lite problem med att cykla hem efter, benen var nog den kroppsdelen som fick mest stryk. Men man kommer förhoppningsvis sova gott i natt!

Annars så har jag varit väldig dålig på att skriva, men det har hänt så mycket så har inte haft direkt tid. Joakim kom hem i torsdags och var här till söndagen! Vi hittade på å himla mycket roligt och mysigt. Allt från att ligga i sängen halva dagen och se tv till att åka till Åhus och äta på glassbåten som har öppnat! Vi skruvade även upp tavellister i köket. Så nu kan jag meddela er mina föräldrar med glädje och sorg att mitt studentbild/plansch inte längre sitter upp på ena väggen i köket! Men jag har inte slängt den, har den i källaren!

Dessutom så har vi träffat Palle och Joakim fick se hennes och Johans nya lägenhet. Vi tog även en runda på stan och bara gick runt! En av de bästa långhelgerna har det varit! Varit så ensamt och tråkigt hemma utan honom. Tyvärr så åkte han hem i söndags, men kommer inte dröja länge innan jag får se honom igen! På onsdag åker jag nämligen till södra skåne då jag är ledig från tors-tis i och med valborg! Dock är jag bara i söder till lördagkväll, har ju jobb på söndagen på badet.


Min älskade pojke, på glassbåten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0